Meld je aan en ontvang voortaan een e-mail als je saldo kunt terugvragen na een gemiste check-in of check-uit. Handig, want dan hoef je niet meer zelf te kijken of je je geld al kunt terugvragen!
Hoe het werkt
Na het missen van een check-in of check-uit of duurt het soms even voordat de rit op deze website wordt getoond. In de meeste gevallen kun je binnen 15 dagen je saldo terugvragen. Als je je aanmeldt voor deze service krijg je voortaan een e-mail als je geld kunt terugvragen.
Voorwaarden
Per kalenderhalfjaar mag je per vervoerder voor drie ritten saldo terugvragen. NS heeft andere voorwaarden. Als je vaker vergeet in- of uit te checken, kun je het saldo voor die ritten niet terugvragen. Je krijgt dan ook geen e-mail.
E-mailadres wijzigen
Wil je de meldingen op een ander e-mailadres ontvangen? Je kunt je e-mailadres eenvoudig wijzigen. Vul je gegevens in en wijzig op de tweede stap je e-mailadres.
Afmelden
Als je geen e-mails meer wilt ontvangen, dan meld je je gewoon weer af. Vul je gegevens in en klik op de knop 'Afmelden'.
Privacy
Translink is samen met de vervoerders verantwoordelijk voor uitcheckgemist.nl. Het privacybeleid van Translink vind je hier.